Betono Dangos

Kokybiškų betonavimo darbų ekspertai

Kelio danga, kokio tipo kelią pasirinkti ?

betonodanga kelio irengimas

Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo normatyvai numato vieną standartinį kelių su žvyro danga sprendimą: juose nurodyta, kad žvyro dangos turi būti įrengiamos vienodai, atsižvelgiant į geologines sąlygas ir jais vykstančio eismo rūšį bei intensyvumą. Ši iš pažiūros paprasta žvyrkelio konstrukcija neįvertina priežasčių, lemiančių kelio ilgaamžiškumą: neatlikus esamo grunto geologinio tyrimo, neįmanoma žinoti, ant kokios kokybės grunto bus įrengtas pylimas (durpės, molis, plastikinis gruntas, dumblas smiltainis ir kt.), požeminės komunikacijos (dujotiekis, vandentiekis, drenažas, elektros linijos), sunkiasvorės technikos sunaikinta teritorija ir kt. Neretai neatsižvelgiant į vietovės gruntą kelio dangai pasirenkamos gelžbetoninės perdangos plokštės. Tokie keliai dažnai pastebimi statybvietėse.

 

betonodanga kelio irengimas

Šie geotinklai turi unikalių savybių:

  • 360° apkrovos paskirstymas
  • Tvirtas vientisas jungtis
  • Aukštas aštrus siūlų kraštas
  • Kad stabilizuotas gruntas veiktų efektyviai, susidarančios koncentruotos apkrovos turi būti paskirstytos visomis kryptimis, t.y. 360 laipsnių.

Turite įsitikinti, kad stabilizuotame sluoksnyje esantis geotinklas turi didelį radialinį standumą, kad jis nesusilenktų. Esminės triašio geotinklo savybės yra jungties stiprumas ir aukšta briaunelė. Geotinklo stabilumas ir stabilizuoto sluoksnio stabilumas tiesiogiai veikia vienas kitą. Tai padidina vidinį trinties kampą ir sugeria apkrovas bei paskirsto jas didesniame paviršiaus plote. Pagrindinė triašių geonetų funkcija – užblokuoti purų gruntą, padidinti vidinio sluoksnio trinties kampą, sugerti susidarančias apkrovas ir paskirstyti jas didesniame pagrindo plote.

Pirmaisiais garantinio laikotarpio metais kelią įrengusi statybų įmonė po kiekvieno šaltojo sezono turi įvertinti kelią ir dažniausiai jį remontuoti. Naudodamas triašį geotinklą, rangovas gali sutaupyti kasmetinei priežiūrai (greideravimui ir tankinimui) išleistas lėšas, nes stabilizuotas besidėvintis kelio ženklų sluoksnis sumažina provėžų ir duobių susidarymą.

TriAx geotinklelis yra medžiaga, kuri pasiekia didžiausią efektyvumą, kai užpildo sluoksnis yra apie 40 cm virš jo. Taigi galima teigti, kad vienas TriAx geotinklelio sluoksnis KPT SDK 07 siūlomo konstruktyvumo apačioje kelis kartus padidins jo ilgaamžiškumą. Taip pat parodoma, kad jo ilgaamžiškumas tam tikromis sąlygomis gali siekti 100 metų, o atlikti bandymą, įrodantį, kad deformacijos iš važiavimų skaičiaus, lyginant nestabilizuotas ir stabilizuotas bazes atliekant pakartotinius veiksmus, aiškiai parodys diagramoje pateiktus rezultatus:

Siūloma žvyro dangos konstrukcija:

  • Dangos sluoksnis be rišiklių (5cm)
  • Skaldos arba žvyro pagrindo sluoksnis (15 cm)
  • Apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis arba šalčiui nejautrių medžiagų sluoksnis (≥20 cm)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *